...Flu'es

...Flu'es

20110318

istendiğini anladığı an istenilen, çekip gidiyor...

çıkışlarım,
tepeme kadar çıktığım zamanlar var.
o tepeden aşağıya, kendimden düştüğüm anlarım var.
bazen çok istemek,
aslında istememek gerekirken isteniliyor.
bu bir yanılgı değil.
bu doğrulanmış bir doğru.
istemiyormuş gibi yaparsan eğer,
istediğin şeye ulaşman an meselesi.
çok istemekle, istediğin şeye ulaşamıyorsun.
istendiğini anladığı an istenilen,
çekip gidiyor.
ya da vermiyor sana istediğini.
istediğin kadar iste,
olmuyor.
köleye dönüşen bir sen oluyorsun.
istediğini almak için yalvarmaya başlıyorsun.
istendiğini anladığı an istenilen,
köpek olmak zorundasın.
hep istediğim,
ki bu bir insandan istenilmedi.
bir gün, hiç istemeden, kendiliğinden olsun istedim istediklerimin.
ne bir cümle fazla,
ne bir yalvarış,
ne bir göz yaşı,
ne de zerre kadar bir ağrı olmadan, olsun istedim.
bir gün başımdan aşağıya kadar, saf duygularla yıkanmak istedim.
hiç kirlenmemiş bir aşkın,
beyaz çarşafı olmak istedim.
sahip olmak değil,
sadece var olsun, var olayım istedim.
ben istedikçe,
daha çok istemedim.
azı istedim,
karar vermiş olmayı diledim.
bazen çok istemek,
aslında istememek gerekirken isteniliyor.
ve istendiğini anladığı an istenilen,
çekip gidiyor….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder